Serwis

Poniżej przedstawiamy proces współpracy z naszą firmą w zakresie serwisu pomp ciepła oraz klimatyzacji:

1

Kontakt

Kontakt z nami za pomocą formularzatelefonu lub e-mail.
2

Ocena zakresu prac

Po zgłoszeniu zainteresowania ustalimy oddzwonimy w celu ustalenia zakresu oraz rodzaju serwisu.
3

Przygotowanie oferty

Po wizji lokalnej przygotujemy ofertę dopasowaną pod Państwa inwestycję.
Formy kontaktu:

 

Jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 do 18:00 oraz w soboty od 10:00 do 14:00.

Ustalenie rodzaju oraz zakresu usługi serwisowej. Nasze usługi obejmują:
  • Serwis gwarancyjny dla naszych obecnych klientów
  • Jeżeli jesteś naszym klientem zgłoszenia można dokonać przez portal klienta – szczegóły w umowie montażu lub przez kontakt z naszym biurem
  • Serwis pogwarancyjny dla naszych klientów
  • Serwis pogwarancyjny dla nowych klientów
  • Naprawy sprzętów dla nowych klientów – prosimy o kontakt w celu ustalenia szczegółów
Dla klientów zainteresowanych współpracą długoterminową proponujemy umowę. Co zawiera umowa?
  • Termin lub częstotliwość serwisów
  • Warunki oraz zakres serwisu
  • Nasze obowiązki względem Państwa
  • Opisuje jak przygotować miejsce serwisu
Dla jednorazowych zgłoszeń proponujemy szybki kosztorys.