Systemy alarmowe

Oferujemy systemy alarmowe wielu producentów m.in. Satel, Ropam, Ajax.

Poniżej przedstawiamy proces współpracy z naszą firmą w zakresie montażu systemów alarmowych:

1

Kontakt

Kontakt z nami za pomocą formularzatelefonu lub e-mail.
2

Wizja lokalna

Po zgłoszeniu zainteresowania oddzwonimy z proponowanym terminem wizji lokalnej. Możliwa jest też wizja przez wideorozmowę.
3

Przygotowanie oferty

Po wizji lokalnej przygotujemy ofertę dopasowaną pod Państwa inwestycję.
4

Umowa

Po zaakceptowaniu przez Państwa oferty podpiszemy umowę montażu oraz ustalimy termin.
Formy kontaktu:

 

Jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 do 18:00 oraz w soboty od 10:00 do 14:00.

Dlaczego wizja lokalna jest taka ważna?
  1. Pozwala dobrać rozwiązanie pod konkretną inwestycję.
  2. Pozwala bardzo dokładnie oszacować koszty instalacji.
  3. Pozwala wykryć wszelkie potencjalne problemy oraz przeszkody np. ściany żelbetonowe.
  4. Pozwala skrócić czas montażu – będziemy lepiej przygotowani.
  5. Pozwala na przedyskutowanie wizji inwestora – Państwa zadowolenie to nasz priorytet.
Jakie elementy systemu możemy dobrać do Państwa inwestycji?

Profesjonalny system alarmowy składa się z wielu elementów. Zapraszam do naszego artykułu w Poradniku gdzie, po krótce omawiamy elementy systemu.

    • Centrala alarmowa
    • Czujniki ruchu
    • Czujniki pożarowe
    • Manipulator
    • Czujniki ochrony obwodowej
    • Czujniki gazów

Wszystkie czujniki oferujemy w wersji przewodowej oraz bezprzewodowej co pozwala na instalację alarmu nawet w już zakończonej inwestycji.

Co zawiera umowa?

Po zaakceptowaniu naszej oferty proponujemy podpisanie umowy montażu. Umowa wyszczególnia nasze ustalenia:

  • Termin montażu
  • Warunki montażu – cena, wybrany klimatyzator
  • Nasze obowiązki względem Państwa
  • Opisuje jak przygotować miejsce montażu

 

Po podpisaniu umowy pozostaje tylko czekać na ustalony termin montażu. Skontaktujemy się z Państwem kilka dni wcześniej w celu potwierdzenia dokładnej godziny.